Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الثلاثاء، 21 نوفمبر 2017

كلمات مهرجان ولاد المره غناء كمال عجوة و الصواريخ دقدق و فانكي توزيع فلسطيني ريمكس

الكاتب   on



‏حواليك دوشة كتير وكلام يتقال 
‏معاكم هنا ممكن الصورايخ 
‏ومعاهم ملوك ‏الهايبره 
عارفين ايه اللى جرى ‏اسمع اسمع ‏ ‏ ‏ ‏جبكو وره 
‏حبيتوو المنظرة 
‏والمسخرة
‏جري يا ولاد المرة

‏يعقول متاخرة 
‏يا هدوم متفصله
‏واخركو فشخرة
‏أنا جاي يدك فوقكم
‏يلي هبلكو ‏ثاقو ‏
ونفخكو ‏دلوقت و لزم افوقو 
‏ ‏أسامينا كانت بتسهركو 
‏وردة فعل انت اخترتو 
‏طب بوص شوف يا سادة
‏أنا تقل كالعادة
‏أنا العنتيل ف مجالي 
وانتو تلميذ وعيالي
‏ولا عمري ما شغل بالي
‏طول عمري ظابط حالي
‏ ‏ ‏لو من علي السكه باجي ‏
بايعته كده اشغالي 
‏ما أنا كنت ساكت 
‏لي بيتزا
‏افكر بالماضي بتجم 
‏معاك بطاقة ولا حديس سن ‏
‏كان مالك إنت بعلم الفن
‏يلا نودي منحسيهاش 
‏إلى أحلى لسة مجاش
‏ ‏تاكل كنافة تاكل جلاش
‏ولي طيار زي الخفاش
‏خد هات شد عاش 
‏الولد تعبان ولا لسة مجاش
شاهد الكلمات فديو

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية