Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الجمعة، 25 أغسطس 2017

كلمات اغنية سكة صعبة - الدخلاوية و محمد عاطف 2018

الكاتب   on

اسمع كلامنا ركزاصحي فوق صحصح معانا اوجع وجع بيوجع لما يكون وج خيانه انا عايز الكل فايق انا عايز الكل رايق انا عايز الكل صاحي هنولع الحرايق الدنيا سكة صعبة فيها ناس بتخون في ناس هي الخيانة موضة ولا الحب مات خلاص الغدربجد زاد والكل ليه على بعض داس بيموت حتي الضمير وملهوش اساس قالولنا من زمان صعب تلاقي الامان وسط الصحبة الخسيسة اللي عاميها الدخان انا شفة ناس رخيصة في القلوب ملهاش مكان وناس تتحط عالجروح تداويها مهما كان الحب والمحبة فى الدنيا قلو حبة ده الكل بيستخبي اول ماتكون ف ازمة اصحاب بقلب جاحد والنية صافية راحة جمبك 100 الف واحد لكن ملهمش لازمة وهتعرف مين الطيب مين الجاحد مين الخاين الكل داهن وشه متخفي يا ناس مش باين بتدي الناس محبة تطلع انت المداين فيه اللي بيشتريك واللي يبعيك واللي يعاير طب بوم بوم بوم بوم بوم بوم بوم طخ الف حفره الف الف الف الف فخ واللي فاكره صاحبك جه اوام خدك طرخ وكانه كان جمل وف لحظه يا عم نخ اسمع كلامنا ركزاصحي فوق صحصح معانا اوجع وجع بيوجع لما يكون وج خيانه انا عايز الكل فايق انا عايز الكل رايق انا عايز الكل صاحي هنولع الحرايق الدنيا سكة صعبة فيها ناس بتخون في ناس هي الخيانة موضة ولا الحب مات خلاص ليه معرفش اللي خان ان الدور هييجي عليه الدنيا زي بحر الموجة رايحة وجاية فيه ولكل واحد حكاية وفى قلبه همه اللي مداريه ايام ولازم نعيشها نصيبنا هنعمل ايه الحظ لما يخيب بيخلي الايام مش لذيذة ممكن تلاقي الاسود للضباع صبحو فريسة يا زمان واخدنا وش غدر وجراح وغش اقرب ماليك يكش لو مشكلتك عويصة وهجري جري الوحوش غير رزقك لن تحوش معاك فلوس تتباس وتعوج الطربوش معكش فلوس خلاص هتاكلك الوحوش اهي دنيا لمه ناس وشوش في وش شوش

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية