Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأربعاء، 27 سبتمبر 2017

كلمات أغنية رد اعتبار محمد المجذوب 2017

الكاتب   on

رجوعك تاني لحياتي سيناريو حكايته مرفوضة ↔📂
خرجت برى حساباتي كأنك نقطة كانت سوده 🔈😫

لا أنا بتغر ولا مضطر أقولك سببي والدافع ☺😦😦
بقيت أنا حر وإنت مضر في أي محاولة مش نافع ،،

جرب بس تفكيرك وتأنيبك من ضميرك
ده رد اعتبار ليا ، خلاص كتر أوي خيرك
أنا مرتاح مع غيرك مفيش فايدة خلاص فيا .!!

حاولت كتير عليك أبقا وإنت مصر تخسرني
وليك في حياتي مية سابقة ، فأيه تاني يصبرني .؟!
وليه أكابر .؟! مفيش خاطر لواحد يوم وجع قلبي
ومن الأخر أنا قادر أعيش وأنساك وده تحدي .!!

جرب بس تفكيرك وتأنيبك من ضميرك
ده رد اعتبار ليا ، خلاص كتر أوي خيرك
أنا مرتاح مع غيرك مفيش فايدة خلاص فيا

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية