Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الجمعة، 17 نوفمبر 2017

كلمات اغنيه كل واحد غناء كريم رفعت و محمد ايبو مع سارة حسني

الكاتب   on


كل واحد فينا بيبص على حلمة من بعيد
بيقول انا مستحيل اوصله
ياتكسر سور الخوف ياتعيش ديماً فى ضلة
اتحدى خوفك زعق وقول انا هاوصل اكيد

معاية مفيش محاولة مفيش وجود للتالتة تابتة
قبل الوصل بتكة انا غريزة ثابتة
والى اتلسع من الشوربة يهاب وينفخ فى الزبادى
فشلت المره الى فاتت اقف هتفشل المرادى
مع انك ملازمنى ديماً معاية زى الهدوم
اهلاً بيك مكنتش متخيل انى هكلمك فى يوم
مش فاهم سبب وجودك وليه تبنيلى حدود
انا جزء منك وبقولك احلامك مش مسموحة
وكونى فى كون عدمك مسجون مع انك اصلاً مش موجود


مفيش وجود للحظ وعزمك شئ غشاش
بدون اى حسابات جازف اوعى تكون جبان
لو محتار تختار تكمل رسمة او متكملهاش
انا المسؤل عن كل رسمة فى حياتك كانت ممسوحة
فشلت ايه يعنى ادخل على المحاولة الجاية


اتحدى وواجه وفتح كل البيبان
---------------------
مش هتتعلم العوم الا لما تكون فى الماية

------ كورااااس---------
كل واحد فينا بيبص على حلمة من بعيد
بيقول انا مستحيل اوصله
ياتكسر سور الخوف ياتعيش ديماً فى ضلة
اتحدى خوفك زعق وقول انا هاوصل اكيد
وتجرب ليه وممكن تحكم من الغلاف
يالى فى الوقت اتسرقت ببحثك عن بدائل
بتسلم قبل ماتحاول بتأجل حل المشاكل
بتخاف وتقول هاتعلم فاتبعد وتقول بتتعلم
الخوف لو كان بيعلم كان زمانك من الاوائل

النفس هى مللك النفس وهى الى بتستولى
قولى الملح والسكر فين قبل ماتدوق الاختلاف
وقعت مره اتعلم متجربش تانى المفروض
مش معنى انك اتلدغت من الحية تعيش فى خوف من الدود

اوعى تكون ياعزم فاكر انك يوم هتعدينى
يعنى نفس المجهود هيستهللك نفس القلب نفس الدق
انا الخوف غريزة ثابتة مش وهم الى يمشينى
واليوم هتكون نهايتك نقطة جديدة للمحاولة

وبتبذل اضعاف المجهود الى كنت هتحاول بيه
بتخاف من المحاولة فابتقاوم عكسك ليه
فاليه تخاف من البداية جازف ليه لأ
فخاف انت تعيش نكرة .
------------------------------
انت بأيدك تختار بكرة
الخوف ملهوش قرار عليك
انت الى تحب او تكره
شاهد الفديو
شاهد من الربط التاني

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية