Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 19 نوفمبر 2017

كلمات اغنيه فرح قلبى - كريم ديسكو و أحمد مدكور من البوم حضن عنيكى

الكاتب   on


مش لاقى كلمة اوصف بيها حبى ليكى

بشوف الفرحة خارجة دايما من عنيكى
انتى الحياة وانتى الحنان من غيرك انتى
اديله حبى وكل عمرى وشوق سنينى

يا حبيبتى انا قلبى نداهلك
طول الليل انا بشتاقلك
هعيش حياتى لمين وليه
مش هقدر اعيش انا لغيره
وازاى هعيش وانا مش جمبك

لو قالولى انساه
طول يومى عايش علشانها
دى اللى بيسموها حياه
ووجودها جمبى يكملنى
هى دى اللى بتبقالي

هى دى راحه بالى
يالى عشقك انتى اهو جوا الروج
وهى دى اللى بتحلالي
زعلك بكره منا مسيره يروح
وليكى انا من تانى هبوح
بيكى طابت اى جروح
وفرح قلبي يجينى من تانى
فيكى حاجة بتحيينى
خدمه عملاء الموقع
01151051498
شاهد الفديو كامل

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية