Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الاثنين، 14 مايو 2018

كلمات اغنيه تبدا حكايتي كريم محسن الصباغ 2018

الكاتب   on


 تبدا حكايتي لما كنت بشوف عنيكي 
يخلص كلامي لما ايدي بتلمس ايديكي 
بسرح بفكر ازاي هوفي وعودي ليكي 
تبقي انتي ليا بكل غالي انا مشتريكي 
انا كنت راسم صوره لينا احلي كتير 
في دنيا تانيه كنت ملكه وانا الامير 
فستان وبدله بلون كسوفك فرحانين
بالنسبه ليا اليوم ده كان حلم السنين 
حلم السنين وبقينا فين 
انسي خلاص كل اللي كان 
ضاع حبي ليكي مفيش مكان 
2+
راح فين كلامك اللي كنتي بتقوله 
ده انا ابيع الدنيا علشانك انت و اشتريتك
بعدك اكبر علمني ازاي بعدك هيعش 
اصل انتي حبك كانت حاجه متتنسيش 
aخصني اللي كان دايما زمان تتحامي فيه 
دلوقت خلاص ان الاوان تبكي عليه 

شاهد الفديو بالكمات 

ليست هناك تعليقات:
الي التعليقات

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية